Zbog protesta poljoprivrednika, saobraćaj Bulevarom Mihajla Pupina kod zgrade Banovine i dalje je u prekidu, pa vozači moraju da pronalaze alternativne pravce. Dejan Milojević iz novosadske policije kaže za Radio 021 da su drugi bulevari i ulice u gradu prohodni, ali da problema ima na pojedinim izlazima, odnosno ulazima u grad.
Ima jedna lepa stvar na Internetu, a zove se Googlemaps. Na tom Googlemaps-u kad ga otvoris se pojavi prvo nesto sivkasto a to je karta Severne Amerike. To ti ne treba. Kursorom vuces malo na desno i onda ce se posle puno plavog (Atlantski okean) pojaviti nesto sivkasto. To je Evropa, tj. Portugalija, Spanija... Ides jos malo na desno dok ne dodjes do dela gde pise Srbija, Madjarska... Tu par puta kliknes na + na ekranu i onda ce se pojaviti i tackice koje predstavljaju gradove Beograd, Novi Sad. Videces da levo i desno od Beogradu idu dve krivudave linije. To su tzv. reke. Na levo je reka Sava, a desno od Beograda je reka Dunav. E, sad ogroman problem za danasnje poljoprivrednike je to sto traktori mogu da idu ISKLJUCIVO po zemlji, tj. nisu amfibije, ne mogu ici po vodi. Mozda ce u buducnosti praviti i takve traktore, ali nazalost za sada ne mogu preko vode. Iako na toj mapi te plave krivudave linije deluju malo, to su zapravo poprilicno siroke vodene povrsine koje je nemoguce preci ako ne predjes preko mosrta, skelom ili trajektom. Takodje mozes da pogledas i gore iznad tackice koja predstavlja grad Beograd. To sivo se zove Vojvodina i tamo imas jako puno plavih linija, neke su reke koje su prirodne, a neke su kanali koji su vestacki (nije ih stvorila priroda vec covek) koja nazalost traktori jos uvek ne mogu preci.
Ljudi dali se secate kako su nas zvali u beograd 05.oktobra,pa sto sad nemozemo i mi smrtnici i napaceni poljoprivrednici izgleda im vise netrebamo.Sramota za Tadica i bagru oko njega unistili su sve sad je na redu i seljak,pa kako Mesic onomad rece"zadatak je izvrsen".Treba jos radikalnije blokirati pa i auto put da i "evropa"vidi da nas jos u Srbiji ima normalnih kojima je stalo do ove zemlje.Nisam radikal protiv njih sam ali ljudi dajte da pomognemo seljaku svima ce nam biti bolje ,malo da izdrzimo,i ajde sve da stane nece moci vise da cute i okrecu glavu od svih nas "narmalnih".
Kazu da bismo bez njih umrli od gladi! Ne razmisljaju da bi bez lekara onda oni umrli od bolesti,bez policije bi bio opsti haos,bez vojske bi nas porobili,bez vatrogasaca bi sve izgorelo,bez komunalaca bi pomrli od kuge,... Svako zanimanje je jednako vazno i svi imaju svoje probleme ali ne maltretiraju neduzne gradjane zbog toga.
Подржавам сваку праведну борбу за право.Али,ако сте кренули тракторима за Београд,зашто нисте возили по њивама?Лакше је вама тракторима по њивама него нама колима или пешке који не можемо због вас доћи на посао или у школу.
citao sam izjeve vlade srbije"strasno"po njima seljaci najbogatiji u drzavi!Pa imam resenje problema!ministri na njivu da i oni malo zarade za zivot,a seljaci u vladu da se tamo malo pomuce da zarade neku crkavicu :)))))
Procitao sam jedan komentar gde se covek poziva na rate za kredit, placanje kopaca, decu od 14 i 15 godina... Da li ste se ijednog momenta zapitali otplacujem li ja neki kredit, imam li dete od 15 godina, da li sam trgovacki putnik, da li mi na salasu crkavaju pilici jer ih 3 dana niko ne hrani.. Opravdanje vam je da vas policija nije pustila ka Beogradu i onda ste kao face blokirali mene i meni slicne. Sto niste probili blokadu?? Tamo ne smete, a mene je lako blokirati. To li je? Slazem se da vam nije lako, i meni je tako. Svima je. Eee face moje.. ccc
MI SMO SELJACI NOSILI OVU DRZAVU SVIH OVIH GODINA.PSENICU UZIMALI MISKOVIC POSTO ZASTO, A PRODAVAO NEKOLIKO PUTA VISE. KUKURUZ SMO LOZILI U PECI DA SE GREJEMO ZATO STO GA NIKO NIJE HTEO I BIO ZABADAVA ALI DOSTA JE BILO TOGA CUTELI SMO DVADESET GODINA.IZASLI SMO DA NEBI NAS NIKO ZABORAVIO DA VIDE IMI JOS UVEK SMO ZIVI,
Da li bi poljoprivrednici podrzali nekoga da im blokira njivu usred sezone u zelji da dobije npr. topli obrok ili regres? I mi zbog njih trpimo gubitak! Uostalom,oni su samo obicni privatnici,koji rade za sebe i svoje,briga njih za nas! Nikada nisu snizavali cene iako su dobijali povlastice od drzave!
znam ja dobro koliko je 30h i vse mi svi radimo u kucisin od 14 cerka od15 svi voze konbajhe i traktore ne sede po kaficima i parkovima. a u arendi radim 80h zato sto su takvi kao ti ostavili zemlju i otisli u gradove.
Kad je maximum bio 15ha moj deda je krvavo radio i stvarao , jedva stizao da odmori noću!! Koliko vi treba da imate zaposlenih da obrađuju toliku zemlju. Aman ljudi znate li vi koliko je 30ha , a da ne pričamo o mufte po 1000ha i više !Znate li koliko je to para da Vam se pokloni.Bolje se borite za otkupnu cenu prema svetskim berzama i ceni u regionu !!! Otkud Vama po 200ha ko Vam je to kupio???
deca su sretna sto su videla traktore na zmajevim igrama juce...objasnili smo im isto tako da hrana ne raste u prodavnicama i na pijaci nego isti ti traktori i ljudi koji su pored istih rade za to sto mi jedemo...
treba da znaju kako to ide...
kakvo vam je to lupetanje...kakve ima veze dal je vlasnik stana paor ili nije, ako je paor sigurno je krvavao radio za taj stan, pa naravno da treba da ga platite
ne izdaje stan zato sto voli nego zato sto mu trebaju pare ko god
ja nikad ne bi izdavala stan (da ga imam) a ne moram samo da ne moram da se navlacim sa stanarima...svakakvog sveta ima
nisam bio deo tih blokada, ali znash kako...
znash kakve su blokade bile kad su turci dolazili...
ako se budemo bavili istorijom, NIKADA necemo napredovati... bilo je, pa je proslo, shta sad?
gledajmo buducnost, a ne proslost i gledajmo svoje, a ne tudje...
B92 konstantno spinuje javnost.. gade mi se!
"Tada je isplaćivano 14.000 dinara po hektaru, za maksimalno 30 hektara obradive površine po jednom gazdinstvu. " (pricaju o prosloj godini) .. a na dohvat ruke (na netu) uredba proslogodisnja u kojoj lepo pise 0.5-100ha ..
Ajde molim te, ako se ne razumes u selo, sta komentarises? Kopipejstujes sa sajta tragicnog B92? Jel ti znas sta je razlika izmedju prihoda i profita? Boze sta ima na ovom svetu? Ti poljoprivrednici moraju platiti penziono posto su registrovani, moraju platiti seme, mora se platiti gorivo, mora se platiti rata za traktor (ne daj Boze kombajn!) koji je uzet na kredit, mora se platiti kombajn ako nemas za vrsidbu. Ako je kukuruz moras platiti radnike koji kopaju ili moras platiti gorivo za sparanje, jer nema sanse da stignes sve sam osim ako imas porodicu kao nekad sa 7-8 dece. Moras platiti radnike za branje kukuruza ili opet kombajn ako ga nemas ako hoces da siliras. Moj otac je poljoprivrednik i vecina moje rodbine. Ja sam zavrsio faks, dosao u NS i nemam veze vise sa poljoprivredom i moj otac je vec star da se bavi time. On ima stari traktor i nekoliko hektara i ok, ceka stare dane i to je to. Njemu ove subvencije dodju tek tolko da nije u ogromnom minusu. Zaduzivao se za neki manji iznos pre 6-7 godina i jedva vratio sve, ali je sada bar cist, ali njemu to vise ni ne treba. Verovatno cemo prodati tih 7 jutara (oko 4 hektara). Mnogo je bitnije da njih nekoliko iz moje sire rodbine koji su ostali na zemlji i koji su mladji, i koji stvarno zele da rade, da oni stanu na noge. To su ljudi koji ce ciniti buducnost poljoprivrede u Vojvodini. Oni koji su spremni da rade i da vuku, da pucaju na 50-60 hektara, pa sto ne i na 100 hektara? Moj otac ili ja, nismo buducnost poljoprivrede. Mi cemo zemlju prodati, ali ja bih zaista voleo da tu zemlju prodam (ne da poklonim!) rodjaku i da ostane u porodici. A ne zelim da je prodajem nekim tajkunima koji su na prevaru dosli do desetina hiljada hektara. A ovim potezom Vlada Srbije zeli da uniste srednju klasu u poljoprivredi i da ostavi samo sitne i zavisne koji ce biti primorani da prodaju zemlju ovim DB feudalcima.
I molim Novosadjane da razumeju, svestan sam da jedan broj Novosadjana nema vise veze sa zemljom tolikom, nemam vise ni ja, ali posto poticem iz seljacke porodice znam sta je to. Verujte ti ljudi ne kukaju, to im je ispod casti, samo hoce fer igru. Ako je nesto dogovoreno i receno, onda nema Boga da se to menja. Nadam se da nisam bio predug.
I ja sam gledao onu emisiju znanje na poklon, kada je lik sadio industijski paradajz na 60 ili 80 h, cist profit mu je ostao oko 100000eur. Od tad sam se nalozio na poljoprivredu ali video da je nemoguce i skupo doci do zemlje pa mehanizacija itd. Mozda samo ubuduce 10ari basta cisto da izbegnem gmo.
Prosecan prinos kuk. je recimo 8 tona po hektaru proizvodjaci sa malo mozga idu do 10 tona bez problema, rekordni prinosi i preko 12,13... Kolko bese cena kukuruza ..... 18 do 20 din po kg, Sto mu dodje 180 do 200 hiljada dinara po ha. Izgleda je u tvojoj racunici prihoda kursa evra oko 200 din. Udri glavom u zid matematiko moja.
To sto Vi pisete mozda i ima i to kod Vasih od SKORA PAORA
ili mozda kod nekih PAORA ciji je rod postao IZROD ove Vojvodine nase, pa se SPREGAO sa SADASNJOM VLASCU- nije vazno dal opozicija ili vladajuci
za takve i ja znam, samo sto se takvi mere u promilima -ne alkoholnim nego matematickim, ali IZRODA uvek ima
ko nije malo duze iz Vojvodine taj ne zna da je slicno bilo jos odavno, e onda Vojvodina DODJE DO SVOJE PRAVE AUTNOMIJE, tamo davne 1974 godine
i onda pocine je Vojvodjanski PAOR da se OPORAVLJA,
i pocne OPORAVAK SELA,gazdinstava, kupovine mehanizacije za njive, pocne jedan relativno normalan zivot za PAORA
kad ono, pocne SM da mesetari,uhvate MESETARI PREVARANTI,i ostali OLOS da UNISTAVAJU Vojvodinu, ODE AUTONOMIMA i to PRISILNO....
neg sta dalje, NIKO ama bas NIKO nije bio niti je sada dobra vlast,
Svi se izredjali, SRS koalicija sa SPS,onda dodjose DS,DSS,,onda opet promena i sada su SRS,SNS,DS i SPS koalicija....ko valja NIKO
oni stu su uvek vikali "di su nasi novci" jest bili su u pravu, samo sada se i oni slizase sa ovim nevaljalim iz BG
nego treba NOVA apsolutno CISTA garnitura vlasti u Vojvodini...
a mozda ja gresim da nema relativno cistih neokaljanih politicara,
mozda tamo neko izdaleka,samo da nije jug, ima nekog keca u rukavu, ko zna videt ce se
a ako nema on da smo obrali bostan
i obmanjuje. iz njihove priče ispada da čovek na 100Ha kukuruza ima 88.000e profit. TO JE PRIHOD, od toga se odbiju TROŠKOVI RADA I POLJOPRIVREDNE DELATNOSTI a profit je ono što ostane od te razlike.
nemojte lagati ljude, da se od 100Ha zaradi 80.000e godišnje svi bismo imali po traktor i stotine ektara.
lažovčine, ali neka baš volim što beograd sam sebi daje autogolove. SAMO NASTAVITE DAHIJE, MI ODOSMO!
25 GODINA RADIM DA PREZIVIM.IZ STALE NE IZLAZIM TO MI JE RADNO MESTO MENI JE VILA KAO TEBI OLOVKA.MORE NISAM VIDEO OD KAKO SOCIALCE RANIMO.DOSTA NAM JE SVEGA BRATE MORALO JE OVAKO.ZIVELA VOJVODINA DOLE SRBIJA.SELJAKA JE BUNA TO BRATE.
Ma pustite ih neka dodju. Neka puste ljude malo na beograd...zašto nedužni novosađani uvek da stradaju...sreća beograđana je u tome što se sve sliva u beograd
Uzgred.... 2010 god. je prosecan profit po hektaru bio ugrubo bar 800e (kod dobrih proizvodjaca i vise) + subvencija. Na 20 hektara proizvodjac na godisnjem nivou potrosi jedno 25 radnih dana laganica. Pa vi vidite ko u gradu radi mesecno za 16000e plus SUBVENCIJA pa nek mu je amortizacija i 5000e godisnje u tom odnosu povrsina. Nije nego.... al treba biti od oktobra do aprila u kafani i pola leta kukati sto ne pada kisa. a i registracija za troje kola nije mala a treba i letovanje a i malog vodim svaki dan u grad na privatne casove engleskog, a posle srednje skole mu kupujem kola i kucu. I da nisam se preracunao dobra mi je matematika i sasvim slucajno dobro znam cifre, za razliku od dobrog dela doticnih koji se triput oznoje kad treba da izracunaju kolko litara herbicida ide po jutru ako je doza 2 litra po hektaru.
Kakvo bre solidarisanje, ponudjena je subvencija do 30ha, oni nece da prihvate. Ta ekipa koja radi preko 30ha zemlje (uglavnom rade i vise 100ha na gazdu, 100ha na zenu 100ha na sina, sto mu dodje 4200000 din subvencije) imaju mercedese u garazama i voze traktore od 60+ hiljada evra a salju radnike na blokade..... Pa vi se solidarisite kad ste budale.
Policija je zabranila traktoristima da prodju ali su ovi poprecili traktore nasred puteva. Ne daju da se prodje ni sa bolesnim detetom,a traze podrsku naroda! Treba ih propisno kazniti svakoga pojedinacno za prekrsaje koje prave i eto para u budzetu. Uostalom,ko im je kriv sto nisu gledali sta potpisuju prilikom kupovine,ako uopste znaju da citaju!
I milicija potajno podrzava seljake ali imaju strogo naredjenje da se nepustaju u beograd !!! imam nekoliko njih koji su kod panceva pritom su im rekli zandarmeija iz sredenje srbije koja je tu da moraju da istraju i da je i njima dosta ove vlasti i bedne plate i ponizavanja !!!!Ako se i milicija probudi a cijem da se najvaljuju i njihovi strajkovi to nece boto dobro po pvu vlast !!!!
Sutra svi koji se smatraju vojvođanima Lale,Sremci,Bačvani,Bosanci,Ličani,Mađari,Rumuni,Slovaci... sakupimo se svi u našem glavnom gradu Novom Sadu,poslednji je čas da se rešimo Beogradskog jarma,za to nam se sada pruža jedinstvena prilika!!!
ja sam se bavio poljoprivredom,ali sam sve rasprodao od kada je ova vlast dosla.Jer je toliko mafije i sto bi Sojic rekao "TAJFUNA"doslo da budu paori,da je stvarni paor ili nestidimo se reci srpski ili Vojvodjanski seljak osudjen na propast.A to je bilo najcasni zanimanje biti seljak.Prema tome vi gospodo sto vam je koji dan tesko malo prosetati,malo se pomuciti i podrzati te ljude koji se muce ceo svoj zivot.Onda im barem nemojte ni smetati sa takvim vasim komentarima.Jer ja znam koliko je njihov hleb i tvrd i gorak.Isto tako sam proveo vise od 10sati na putu zbog blokade i ni jednog momenta neosudjujem te ljude.Ja sam ipak dosao kuci,oni su i dalje ostali tamo.A to mozda bude i za sve nas novi pocetak.JER NEZABORAVIMO DA SU UVEK VELIKE STVARI I PROMENE POCINJALE SA KUKOM I MOTIKOM...!!!!!!!!!!!
... da u ovim protestima su UCESNICI "Nasi 1389"
neka to i DOKUMENTUJE tako sto ce tacno UPRTI PRST u tu osobu
ovako rekla-kazala nicem ne vodi, nego da li ima takvih ili nema,
ako ima odmah ga izolovati jer VOJVODJANI svih fela nikada nisu IMALI sprege sa takvim ljudima
"SKupstina Vojvodine bez rasprave oprotestu ratara"
"SVM je ocenila da se otvori rasprava o toj temi....jer je situacija dramaticna i alarmantna...je trazila da Skupstina Vojvodine podrzi zahtev ratara i da taj zakljucak uputi Vladi Srbiji"
SVM nije imao podrsku
Zasto SVM NEMA podrsku
Jeste da je SVM Vojvodjanska stranka ali stranka nacionalne manjine
I zato sto u Skupstini Vojvodine poslanici su iz STRANAKA cija je CENTRALA u BG i poslanici LSV koji su UZ STRANKE iz BG
Kako i na koji nacin treba doci do svojih prava i do samostalnosti Vojvodine, kada poslanicki sastva-vecinski nije, nije ZA VOJVODINU
P.S Nemam dodirne tacke po nacionalnoj osnovi sa SVM,kao ni rodbinske
Ljudi nikako da shvate da nisu paori blokirali puteve vec je to uradila policija zato dizite frku na muriju a paore ostavite na miru. To je isto kao kada bi vam na putu za Sremske Karlovce u vasoj traci stalo policijsko vozilo od kojeg ne mozete da prodjete dalje Pokusate da ga obidjete, ali u tom momentu stize jos jedno vozilo policije i blokira vam drugu traku. Onda vi parkirate svoje vozilo na sred puta, ugasite motor, oborite sediste i legnete da spavate sve dok se policija ne pomeri. Iza vas se iz minuta u minut nagomilavaju druga vozila i tako se stvara guzva. Ljudi besne zato sto ne mogu da prodju a policija ih upucuja na vas "ako se ovaj gospodin okrene i vrati za Novi Sad i mi cemo se skloniti". A zasto bih se ja okrenuo i vratio za Novi Sad kada sam krenuo za Beograd. Moje ustavno pravo je da odem do Beograda kada god ja to zelim, u bilo koje doba dana ili noci.
Ja ne saznajem o tom protestu samo iz vesti 021, nego i sa samog mesta, a kako sam proveo 10 sati zarobljen, vrlo dobro znam šta pričam. Nisam nikakav stranački aktivista, samo neko ko me je ceo dan držao kao taoca, bez vode i hrane, dok su se oni nalivali pivom. A priče koje su pričali, e baš bih voleo da ste ih slušali. Ali nema veze, vi sve bolje znate kad čitate vesti.
Mene sve ovo podseća na novu jogurt revoluciju, a vi podržavajte seljake. Ja neću. Toliku dozu bahatosti i iživljavanja ne bih ni od koga prihvatio.
Svi ti sa traktorima nisu sirotinja nego vlasnici gomile stanova za izdavanje bas u tom Beogradu i Novom Sadu. Sta da kaze prava paorska sirotinja koja za obradu svoje zemljice DEBELO placa ovim istim traktorasima? Sramota! A novac je bas kod njih. Zavirite u njihove racune po bankama tu , a mnogima u Madjarskoj. Lova do krova a kukaju, hoce jos. Iz budzeta drzave, sa pijace od gradjana, jedni od drugih. Dokle, idite i radite pa pustite da rade i drugi. Nije vama policija kriva za blokade, da su pusteni u gradove ni na ulicu ne biste mogli. I treba ih vratiti. Dodjite u Novi Zednik da vidite kako zivi gospodin paor Miroslav koji ih predstavlja!
da pravimo granični prelaz!!!! Ljudi dignite se, ako se sada ovo ne uradi neće nikada, razmišljajte o budućnosti. na gazelu da pravimo prelaz, neka nas zaustavljaju tenkovima!
Konjine s kravatama na TV ekranu,
Izlepise plakate j**'* im pas mamu,
Placam porez na vazdih i na hranu,
A hasam parizer, jogurt i salamu.
Kupujem domace iz uvoza na rafu,
Jebes kukuruz pravicemo kafu.
Osam i po iljada dobio sam platu,
Dosta za cigare grisine i jafu.
Skupstina smrdi, zagadjuje Savu,
De se uliva u Dunav, pa se oseca u kraju.
Audi su crni, tek po neki teget,
Ministri u jugu ne vole mercedes,
Poslanici s ficama crkavaju od bede,
A predsednik nema fotelju da sedne.
Ovo samo ima u Srbiji! Moglo bi se stati na put paoru kad ide da ore: "E paore, ne možeš da radiš jer me država dere sa porezima a ništa ne daje. Neću te pustiti da radiš, dok mi država ne smanji porez."
Razumem problem, i mislim da je apsolutno realan, ali ovo nije način za rešenje.
U potpunosti podrzavam blokadu, ako vec nezelimo da se pridruzimo.
Svi mi imamo problema zbog blokada pa sta ceo zivot ja patim zbog politike beograda.
Da samo znate kakva je BLOKADA BILA kada se rusila AUTONOMIJA VOJVODINE
Ljudi su na posao isli isto tako LETNJIM PUTEVIMA...
Verovatno ste Vi neki od pokolenja ucesnika RUSENJE AUTONOMIJE ili cak AKTER tih demonstracija
nekada se peske i busom-koji je polacao SM od NASIH PARA rusili Vojvodinu, a sada Vam smeta BLOKADA
10 Ha subvencionisano je bilo malo, ali 30 Ha pokriva 85% poljoprivrednih proizvodjača. Ovako zbog 15% onih koji imaju više od 30Ha svima je uskraćena osnovna sloboda kretanja.
Do Beograda može raznim putevima, barem traktor može proći seoskim drumom. Što se mene tiče, možete i zgradu vlade da popalite, nećete pogrešiti, ali sa ovim blokirnajem puteva, dojadiste.
slazem se da nije u redu da vam niko nije placao "ostetu", ali isto tako mislim da nije u redu da sad vi zbog toga kaznjavate nas, koji ni krivi ni duzni, stanite ispred kuca od politichara i blokirajte njima ulaz, a ne nama koji idemo da zaradimo...
prvom tako su lopovi hteli.peske nemozemo zato sto mora da vide traktore oronulo a njihove mercedese da parkiraju blindirane.a ostetu za vozila ni nama niko dvadeset godina nije placao i ne pitaju sa cim cemo orati. a zemlju gazi slobodno i ovako nece da se znje ove godine.policiju je vecinom odranila motika. 90%sa sela i dok nam ne vrate sto su nam pokrali ne odustajemo.
Treba blokirati granicne prelaze! Pa kada EU osine po usima Beograd odm ce biti para. Ovi u Beogradu su definitivno gluvi, a izgleda i ovi u Vladi Vojvodine. Cekaju sta ce reci sefovi u Beogradu...
Nisam politicki pristrasan, i apsolutno me vredja sto ovakav jedan dogadjaj nije medijski dovoljno ispracen. Totalna cenzura od velikih medijskih kuca...
Veceras cu obici poljoprivrednike koji strajkuju po Novom Sadu i podeliti 100+ sendvica i isto toliko flasa vode. Mali gest, ali eto, imam potrebu da nekako pomognem u zelji da istraju u svemu ovome.
Uradi i ti nesto, bilo sta, samo nemoj da ostanu jedino reci napisane na nekoj internet stranici! :)
I ja sam paor ali ne ucestvujem jer nemam zasto (nemam 100 hektara zemlje) i mislim da je pravo vreme da se zahtevi prosire kako bi se i ostali gradjani pridruzili.
Zahtevati:
dozivotnu zabranu bavljenja politikom za SVE politicare koji su bili na nekom rukovodecem polozaju od 1945 do 2011!
posle toga raspisati izbore za ustavotvornu skupstinu
1. zasto je bitno da se ide traktorom u beograd? zasto ne mozete peske pa svi neka legnete ispred skupstine.
2. ko ce nama, koji putuju preko njiva, platiti ostetu sto svaki dan izgubimo sat vremena i sto dodatno habamo svoja vozila? koliko stete nanosimo onim zemljoradnicima pored cijih zemljista smo primorani da vozimo?
3. kakva je ovo drzava kad policija (organ koji je zaduzen sa odrzavanje reda) ne ume da pomeri blokade?
4. da li pravljenje blokade na putevima krsi neki zakon, i ako krsi, shto se ne kazne oni koji su krivi?
"Studenti ne mogu da putuju ni kuci, a ni na ispite ako studiraju u drugom gradu.
Sad treba cela Srbija da stane jer su njih pokrali, a kao da su jedini. eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj"
Eeeeeejjj tebi! Pa nisu ti paori krivi već ova U*RANA DRŽAVA!!! I zbog političara stoji cela država već 20 i kusur godina!!!
Studenti ne mogu na ispit, a ovi ljudi ne mogu da žive jer ih država zahebava na svaki mogući način!
Bio bih tamo od jutros ali mora se raditi. Ali zato veceras ispred banovine! I cerku vodim da pamti da nisam sedeo kuci kada se borilo za njenu buducnost!
(a ovi mentoli koji lupetaju da je organizacija 1389 ispred svega ovoga bolje nek cute. Pa zar oni odjednom podrzavaju autonomiju vojvodine pa kao pujdaju seljake da se bune?! vece gluposti dugo nisam cuo)
Odose Slovenci,Hrvati,Makedonci,Crna Gora,a bome mi se cini da su i Turci pobegli glavom bez obzira,a ne da su ih ovi kao pobedili,jer ocigledno snjima nemoz ni sam djavo na kraj da izidje. Ostali mi Vojvodjani da trpimo bandu. E pa dosta je bilo laznog bratstva i jedinstva, ja sam Srbin, al pre svega Vojvodjan,i u buduce me samo interesuje VOJVODINA!!SLOBODNA VOJVODINA!!EVROPSKA VOJVODINA!!SAMOSTALNA VOJVODINA!!.
Ko bude išao do naših paora na blokadama neka im ponese bar sveže vode ili šta ko već može da im malo olakša čekanje na ovoj sparini. Budimo solidarni, ne dajmo da njih i nas porobi onaj krvavi tajkun i vlast koju finansira. Umesto na Zmajeve dečije igre, večeras svi kod naših paora. Hajde Novi Sade, osvetlaj obraz, pokaži dahijama da te još nisu ubili.
Koji bre crni paor ima vremena da se zajebava sa pijacom pored celodnevnih obaveza,veliki preprodavci otkupe sve u kucnoj varijanti po selima,zatim sve prodaju manjima na kvantasu koji finalno prodaju sve to nama u gradu na sitno...3x iz ruke u ruku= 3x veca cena.Ove sto su vam poznati mozda imaju nesto sino pod plastenicima,cak i ljudi koji rade vece povrsine pod plastenicima nemaju vremena za ovaj nacin plasiranja robe...,a ovi "za tezgama" sto kazu da su "poljoprivrednici" redom imaju stanove po gradu.Videli selo mozda kao klinci kada su kod babe i dede isli!!!
Zahvaljujuci gradjanima Vojvodine ove takozvane "demokrate" su dovedeni na vlast,nadajuci se da ce nas osloboditi komunisticko-nacionalisticke bande koja nas koci u Evropske tokove civilizacije jos od jogurt revolucije. A banda se udruzila sa bandom,i sta sad dalje? Najgore sto imamo i vecinu u nasoj banovini,al dzabe kad su svi poltroni po partijskoj direktivi iz BG-a. Nama u Vojvodini pod hitno treba nova Evropska Vojvodjanska stranka,koja ce prvo da raspise Referendum za otcepljenje Vojvodine od Srbije.
"Ej Beogradjani moji, Beogradjani... Dakle vise nisu poljoprivrednici, seljaci ili paori vec kako vi u Blicu kazete "traktoristi"... Lepo... I sta kazete? Ana Nikolic dosla gola u sud? Senzacionalna vest... Trebalo bi na novine iz Beograda u Vojvodini uvesti taksu na stranu stampu. Ionako vas nista iz Vojvodine ne interesuje."
Solidarni su babe i dede penzioneri koji ma je ovo jedini dozivljaj posle cekanja u redu za penziju.
Studenti ne mogu da putuju ni kuci, a ni na ispite ako studiraju u drugom gradu.
Sad treba cela Srbija da stane jer su njih pokrali, a kao da su jedini. eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj
Gradjani doslo je do kraja moramo svi na ulice podrzite nas u tome .Muz i sin su mi na blokadama na razlicitim stranama kako bih ostvarili nase pravo,I dosta tajfunima vise i novokomponovanim lopovima ,sto neznaju sta je rad i paorska slanina na njivi da se jede i vruca voda da se pije ceo dan.
Dame i gospodo, poljoprivrednici isto kao i svi ostali gradjani imaju pravo na proteste pod uslovom da ne ugrozavaju gradjanska prava i slobode drugih gradjana vojvodine i/ili srbije.
Ja licno smatram da su u ovom slucaju poljoprivrednici apsolutno u pravu i oni treba da traze i zahtevaju ono sto im pripada. Postoji vise nacina da oni iskazu svoje nezadovoljstvo, ali blokada mostova i puteva nije pravo resenje problema.
Problemi ovakve vrste se moraju resavati u nadleznim drzavnim institucijama, pa je prema tome najbolje pokrenuti raspravu u parlamentu APV i RS.
DA SE PRIDRUZIMO NASIM PAORIMA?!? HOCEMO DA SE ORGANIZUJEMO I ODEMO - ODNESEMO LJUDIMA MALO HRANE I SOKOVA (ako treba)? SOLIDARNOST! TA TAKO ZABORAVLJENA REC NA OVIM PROSTORIMA. SVI DELIMO ISTU GORCINU - I SVE NAS PLJACKA BEOGRAD! ZATO KAZTE - JEL SMO NA BARIKADAMA SA PAORIMA - ILI DI SMO?!?
Vojvodina nije ni od onog šabačkog lopova koji je nakon dugo vremena provedenog u UO NIS koji je otet Vojvodini i dat Rusiji, sada postao ministar poljoprivrede da bi oteo vojvođansku paorima i dao je Miškoviću, anjih pretvorio u njegove sluge i robove.
Vi partijski vojnici koji pljujete po paorima ne trudite se. Suviše ste plitki pa kao takvi momentalno provaljeni.
Dragi moji gradjani Vojvodine,i dragi nasi pojoprivrednici. Komunisticko-nacionalisticki bastion,prerusen u demokratskim dresovima,kao i sve predhodne Srbijanske vlasti u poslednjih 20 godina,namerno pljackaju Vojvodinu,i nemaju nameru da ista promene,osim ako je u njihovom interesu. Netreba da se ide za BG,vec sa traktorima i bagerima blokirajte komplet Vojvodjansku granicu,i zabranite svima iz Srbije da dolaze u Vojvodinu. Naterati ove nase poltrone u banovini da raspisu Referendum za jasno i konacno otcepljenje Vojvodine od Srbistanske diktatorske politike. Jedino ce mo tako ostvariti sva nasa gradjanska prava,jer Vojvodini je mesto u Evropi jos od 1988,od kada su nas okupirali Slobini ratnici.Evropa ce nas vise ceniti nego ova nasa "braca" preko Dunava.
Gde su to dosli kod nas da prave guzvu? Ko su oni ako nisu nasi paori. Lupas gluposti kao da su dosli seljaci iz Namibije i blokirali puteve oko Novog Sada. Ovi paori su nasi paori i svoji su na svome i nisu dosli ni kod tebe ni kod mene da prave guzvu, dosli su kod sebe. Kao sto je Novi Sad i tvoj i moj tako je i njihov. Treba blokirati celu Srbiju na nedelju, dve, tri pa kada narod poludi i digne se kuka i motika ... Sve dok napirlitane frajlice i razni japijevci po Beogradu ne upadaju u saobracajni kolaps nista se nece promeniti. Kada i oni ne budu danima mogli da idu na posao da vidis kako se situacija brzo menja. Sve dok je krug dvojke van blokade nema prosperiteta ni Srbiji a kamoli Vojvodini.
"U redu je prenositi vesti iz Haga, ali nije u redu što ste stali na stranu Miškovića i vlade te ignorišete vesti o tome da policija sprečava poljoprivrednike da dođu u Beograd. Zašto sada učestvujete u pokušaju da se jednom tajkunu cela Vojvodina da na tanjiru, a mali poljoprivrednici budu uništeni? Nekada ste biti nezavisna medijska kuća, sada očigleno radite po direktivi. Možda vas ne pogađa, ali mali broj nezavisnih medija u Srbiji vas je već svrstao u red onih koji sistematski objavljuju neobjektivne vesti o protestu poljoprivrednika. Jeste li vi za Tadićev režim onom što je RTS bio za Miloševićev? Koliko vam je Mišković platio da na prvoj strani vašeg sajta stoji gomila vesti o Mladiću, sportu, seksu i koječemu, dok protest poljoprivrednika gurate pod tepih, vređate ih nazivajući ih traktoristima i ne objavljujete da im MUP ne dozvoljava slobodu kretanja prema Beogradu."
moja podrska paorima ,jedini su koji imaju m*da da se podignu protiv beogradskog pljackaskog mentaliteta i politike.Svi su do sada imali prilike da se pokazu i da ih proverimo kakva su vlast,demokrata sam bio ,ali vise nisam,razocaran sam sa svim dosada sto su nam pokazali i ucinili za narod,samo nameti nameti i nameti i uskracivanje svih mogucih opcija,kazne i kazne,eto tako se ponasaju sve dosadasnje politicke gariture.Zato BRAVO ZA PAORE I SELJAKE,nadam se da je ovo samo pocetak necega mnogo veceg i jaceg......veceras vam se pridruzujem
SRAŠNO, REŽIMSKI MEDIJI I DALJE ĆUTE PROTESTU NAŠIH POLJOPRIVREDNIKA!!!!!!!
Kačite sve na Facebook, i ostale globalne mreže, neka vidi svet, genijalnost novog ministra koji je sve ovo najavio pre samo dve nedelje kao pomoć poljoprivredi!!!!!
precicu ja ponovo nekako dugu za povratak sa posla, pa nek i sacekam malo...samo napred...a potrudicu se da popodne ako treba i sa decom dodjem nazad u grad, nek vide deca sta se desava....
Podrska vrednim seljacima koji posteno zaradjuju svoj lebac i prave lebac za sve nas!
Ne filozofirajmo previse vec izadjimo i ponudimo ih hranom i picem. Ako ne istraju svi smo ugasili. Glad ljudi, glad nas ceka, prava pravcata srednjevekovna.
Pokazimo solidarnost sa seljacima!
Sad je vreme!
Ovo nije organizovala nikakva stranka, ovo su ljudi koji su prevareni, a koji prave lebac za sve!
Svih ovih godina uredno samo čitam vesti i komentare na R021, bez da se i sama uključujem u rasprave. Izgleda da mi je strpljenje došlo do kraja, jer više ne mogu da se obuzdam da ne lupam po tastaturi. (Nije neka korist, al...)
VELIKA PODRŠKA NAŠIM PAORIMA, pa ne mogu svi da gaje maline za izvoz na 2-3ha, neko mora i da hrani ovaj narod. Ali, to novi ministar šapčanin nije učio na ubrzanom kursu za ministra poljoprivrede. Svih ovih 20 i više godina čuvan je socijalni mir u zemlji preko leđa seljaka, dok sve nije uništeno, i uvek su oni bili krivi: što nema mleka, mesa, skup hleb, nestašice ulja..... mogla bih da nabrajam do sutra. Pa zar su oni krivi što Imlek ima monopol, što im džava i tajkuni otkupljuju žito po bagatelnim cenama, a onda isto to žito prodaju kao zlato.... i tako možemo nabrajati u nedogled. Sada sve to vidimo na svojoj koži, kad skoro celu platu dajemo na hranu, a sa ovakvom agrarnom politikom države, bolje nam neće ni biti. Dosta više, i podržimo ih svi, od njih zavisi život nas i naše dece.
Zna li neko može li se iz Zrenjanina za N.Sad? Po okolnim selima traže 30€ za noćenje! To što su blokirani putevi u VOJVODINI - ljudi,pa KOGA to od vlasti interesuje?!?? Osim nas koji zaradjujemo za hleb i svakog dana smo na putu do i od posla
Uopste u pitanju nije subvencija. Poljoprivrednici su nekada bili oslobodjeni poreza kada su kupovali naftu, seme, djubrivo...
Drzava je ovo promenila pre nekoliko godina, pravdajuci to zloupotrebama. Sada poljoprivrednik kupi sve sto mu treba a drzava mu na osnovu racuna vrati delic poreza koji je platio. Problem je sto je seljak sve platio a drzava je seljakovo potrosila i sada nece da vrati obecani deo.
Veleposednici tipa Miskovic nemaju ovakvih problema jer imaju preduzeca i redovnim postupkom izvrse povracaj PDV-a.
Cilj vlada je da unisti deo poljoprivrednika koji su i u vreme krize poslovali pozitivno.
Sve treba zatvoriti i ulaze i izlaze u grad !
Treba da napravite potpunu blokadu kako u Novom Sadu ,tako i u Beogradu !
Ova zemlja treba da se digne na noge ,
zar ne vidite kako nas iskoriscavaju !
Vi sto vam je dosta bedna korica hleba koju dobijate da prezivite dan ...
NEK VAS JE SRAMOTA!!!
LJUDI SE BORE ZA SEBE ,A VI JOS LAJETE I NEGODUJETE ...TESKO VAM DA PUTUJETE !
JA SVAKI DAN PRELAZIM DUGIN MOST PA MI NIJE TESKO DA IDEM PESKE ....
SAMO NAPRED STETA JE STO NEMA JOS NORMALNIH LJUDI U OVOM GRADU KOJI CE DA VAS PODRZE ,MAKAR POSLE RUCKA KAD ODMORE SVOJE DUPE ,DA IZADU I DAJU VAM PODRSKU !
ALI NEKA, NEKA JEDU SVOE BAJATO PARCE HLEBA ,
VIDECE DOKLE CE TAKO STICI !
ali nista od ovog ne stize do juzne prestonice
samo kratke vesti
njih se ovo ni ne dotice
cekaju da potpisu SPP kojim stranci imaju pravo kupovine zemlje u medjuvremenu ce pravi ratari i stocari biti u groznim kreditima i dace sve samo da se okanu kredita i odosmo mi na dobos
e tu je trik
zato ih ne pustaju juzno
da ljudi ne saznaju o cemu se radi
prenose se budalastine njima je zatrpana gazela briga ih za nas severnije
muka je doci na posao i vratiti se kuci, muka je stojati u koloni bez izgleda da se pomeri s mesta ALI, dragi moji paori SAMO NAPRED..... gurajte ljudi sve ispred sebe. Zatvorite sve da ne moze ni vrabac da preleti. Jedino tako mozete dobiti to sto vam pripada. Ko ne veruje da je paorski zivot kazna od Boga neka se malo prihvati motike. Imate moju maximalnu podrsku.
trazimo od VOJVODJANSKE vlasti da se izbori Vojvodina za samostalnost, da mi sa SVOJIM raspolazemo
onda ce se videti kako ce Vojvodina za 2 do 3 godine izgledati kao Holandija u svakom pogledu
samo pod JEDNIM uslovom bez delegata iz BGD stranaka a cija je stranacka centrala u BGD i sa korekciom rukovodstva LSV
Canak i njegovo rukovodstvo je vise nego zatailo, jer se TIHO CUTKE PRIKLJUCILO BG stranackim razmisljanima a to DOKAZUJU svojim NE/DELIMA
niti ovi novi Reformisti nam ne trebaju kao ni stari
Sinoć smo morali da platimo prenoćište. Oderaše nas. Ti isti paori. U subotu moram na pijacu. Ja,i i nače, pazarim samo kod paora (mada,nije mi jasno odakle i njima lubenice usred maja i banane novembra???). Kako god da se okrenem: skoro cela plata ide PAORIMA. I ja bih ih podržala da me puste na posao i sa posla u taj privatni skupo plaćeni paorski stan. A svakako podržavam da blokiraju Beograd. Mislim...ne ruši se vlada u pokrajini
RadioO21, zar ste postali kao B92 te vise ne objavljujete komentare za podrsku paorima.
Sve mi se cini da postoji limit objavljivanja komentara po ovom vrucem pitanju,sigurno znam da je bilo vise od 88 komentara za podrsku
Protest PAORA je OK samo mi se jedno NE SVIDJA a to je
PODIGNUTA KASIKA BAGERA
NE TREBA RUSITI RUSITI BANOVINU NITI BILO STQ DRUGO U VOJVODINI, niti na tj nacin pretiti, ove fotke odlaze u ostali deo EU, pokazimo da nimo kao u BGD
dosta je vec osiromasena i runirana od strane BGD
BANOVNA je dragi PAORI NASA VOJVODJANSKA
nemojmo biti kao oni u BGD
treba na za posle nasa BANOVINA
Ljudi moji, NEMA NISTA OD BEOGRADA! Kad cete to shvatiti?! Moz'te mozda i doci do njega, na kraju ce Vas mozda i pustiti - ali to nece resiti PROBLEM! Tadic je otvoreno rekao - NEMA PARA! Pa naravno da nema para - jer se moraju NJIHOVI - a pre svega Tajkuni - namiriti i podmiriti. Nego da mi blokiramo puteve U VOJVODINU! Da odemo do Pokrajinske Vlade, i kazemo "Tako i tako!". Proglasite NEZAVISNOST - i zavrsena prica. A onda cemo MI ovde kod Nas srediti sve - a oni tamo - neka dele Subvencije - uredjuju - sredjuju - ali od Njihovih para - i po Njihovoj zelji - za Njih. MI ovde MOZEMO - I TREBAMO - KONACNO - SAMI!!!
Jutros sam krenuo u Temerin na posao. Na Temerinskoj petlji nas je docekala policija i rekla da jedino mozemo preko auto-puta. (Alternativu preko Gospodjinaca niko nije spominjao ali dobro)
Na naplatnoj rampi smo platili 330 dinara putarine za 300m asfalta i 200m tucanika.
Seljake podrzavam u potpunosti ali ono sto mi smeta je da ni jedan medij nije jutros objavio tu informaciju. Beogradski mediji blokadu nisu ni spominjali.
Svaka cast ljudima sa 021 na izvestavanju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Odblokiran Temerinski most
Novi Sad
•01.06.2011.
•13:50 > 06:45
Komentari 124
vladans
vladans
Ima jedna lepa stvar na Internetu, a zove se Googlemaps. Na tom Googlemaps-u kad ga otvoris se pojavi prvo nesto sivkasto a to je karta Severne Amerike. To ti ne treba. Kursorom vuces malo na desno i onda ce se posle puno plavog (Atlantski okean) pojaviti nesto sivkasto. To je Evropa, tj. Portugalija, Spanija... Ides jos malo na desno dok ne dodjes do dela gde pise Srbija, Madjarska... Tu par puta kliknes na + na ekranu i onda ce se pojaviti i tackice koje predstavljaju gradove Beograd, Novi Sad. Videces da levo i desno od Beogradu idu dve krivudave linije. To su tzv. reke. Na levo je reka Sava, a desno od Beograda je reka Dunav. E, sad ogroman problem za danasnje poljoprivrednike je to sto traktori mogu da idu ISKLJUCIVO po zemlji, tj. nisu amfibije, ne mogu ici po vodi. Mozda ce u buducnosti praviti i takve traktore, ali nazalost za sada ne mogu preko vode. Iako na toj mapi te plave krivudave linije deluju malo, to su zapravo poprilicno siroke vodene povrsine koje je nemoguce preci ako ne predjes preko mosrta, skelom ili trajektom. Takodje mozes da pogledas i gore iznad tackice koja predstavlja grad Beograd. To sivo se zove Vojvodina i tamo imas jako puno plavih linija, neke su reke koje su prirodne, a neke su kanali koji su vestacki (nije ih stvorila priroda vec covek) koja nazalost traktori jos uvek ne mogu preci.
Novosadjanin sa detelinare
Haile Selasije
Предлог
srna
Djole
mojne se foliramo
MILIMOJ
Haile Selasije
goran
pošten čovek
jelena
treba da znaju kako to ide...
@Inzenjer
@Nena
ne izdaje stan zato sto voli nego zato sto mu trebaju pare ko god
ja nikad ne bi izdavala stan (da ga imam) a ne moram samo da ne moram da se navlacim sa stanarima...svakakvog sveta ima
Inzenjer
znash kakve su blokade bile kad su turci dolazili...
ako se budemo bavili istorijom, NIKADA necemo napredovati... bilo je, pa je proslo, shta sad?
gledajmo buducnost, a ne proslost i gledajmo svoje, a ne tudje...
istina
"Tada je isplaćivano 14.000 dinara po hektaru, za maksimalno 30 hektara obradive površine po jednom gazdinstvu. " (pricaju o prosloj godini) .. a na dohvat ruke (na netu) uredba proslogodisnja u kojoj lepo pise 0.5-100ha ..
http://www.rpk-uzice.co.rs/sr/poljoprivreda/uredbepolj.pdf
podrska
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_207183069320439&ap=1
podrska paorskom protestu!
I molim Novosadjane da razumeju, svestan sam da jedan broj Novosadjana nema vise veze sa zemljom tolikom, nemam vise ni ja, ali posto poticem iz seljacke porodice znam sta je to. Verujte ti ljudi ne kukaju, to im je ispod casti, samo hoce fer igru. Ako je nesto dogovoreno i receno, onda nema Boga da se to menja. Nadam se da nisam bio predug.
Umorni Prda
ns vojvodina
ili mozda kod nekih PAORA ciji je rod postao IZROD ove Vojvodine nase, pa se SPREGAO sa SADASNJOM VLASCU- nije vazno dal opozicija ili vladajuci
za takve i ja znam, samo sto se takvi mere u promilima -ne alkoholnim nego matematickim, ali IZRODA uvek ima
ko nije malo duze iz Vojvodine taj ne zna da je slicno bilo jos odavno, e onda Vojvodina DODJE DO SVOJE PRAVE AUTNOMIJE, tamo davne 1974 godine
i onda pocine je Vojvodjanski PAOR da se OPORAVLJA,
i pocne OPORAVAK SELA,gazdinstava, kupovine mehanizacije za njive, pocne jedan relativno normalan zivot za PAORA
kad ono, pocne SM da mesetari,uhvate MESETARI PREVARANTI,i ostali OLOS da UNISTAVAJU Vojvodinu, ODE AUTONOMIMA i to PRISILNO....
neg sta dalje, NIKO ama bas NIKO nije bio niti je sada dobra vlast,
Svi se izredjali, SRS koalicija sa SPS,onda dodjose DS,DSS,,onda opet promena i sada su SRS,SNS,DS i SPS koalicija....ko valja NIKO
oni stu su uvek vikali "di su nasi novci" jest bili su u pravu, samo sada se i oni slizase sa ovim nevaljalim iz BG
nego treba NOVA apsolutno CISTA garnitura vlasti u Vojvodini...
a mozda ja gresim da nema relativno cistih neokaljanih politicara,
mozda tamo neko izdaleka,samo da nije jug, ima nekog keca u rukavu, ko zna videt ce se
a ako nema on da smo obrali bostan
TT
nemojte lagati ljude, da se od 100Ha zaradi 80.000e godišnje svi bismo imali po traktor i stotine ektara.
lažovčine, ali neka baš volim što beograd sam sebi daje autogolove. SAMO NASTAVITE DAHIJE, MI ODOSMO!
Prda
S100
GRAPA
RAJKO
beograd
Prda
Prda
Haile Selasije
vaste
Autonomaš
Sutra svi koji se smatraju vojvođanima Lale,Sremci,Bačvani,Bosanci,Ličani,Mađari,Rumuni,Slovaci... sakupimo se svi u našem glavnom gradu Novom Sadu,poslednji je čas da se rešimo Beogradskog jarma,za to nam se sada pruža jedinstvena prilika!!!
srna
neka to i DOKUMENTUJE tako sto ce tacno UPRTI PRST u tu osobu
ovako rekla-kazala nicem ne vodi, nego da li ima takvih ili nema,
ako ima odmah ga izolovati jer VOJVODJANI svih fela nikada nisu IMALI sprege sa takvim ljudima
ns vojvodina
"SVM je ocenila da se otvori rasprava o toj temi....jer je situacija dramaticna i alarmantna...je trazila da Skupstina Vojvodine podrzi zahtev ratara i da taj zakljucak uputi Vladi Srbiji"
SVM nije imao podrsku
Zasto SVM NEMA podrsku
Jeste da je SVM Vojvodjanska stranka ali stranka nacionalne manjine
I zato sto u Skupstini Vojvodine poslanici su iz STRANAKA cija je CENTRALA u BG i poslanici LSV koji su UZ STRANKE iz BG
Kako i na koji nacin treba doci do svojih prava i do samostalnosti Vojvodine, kada poslanicki sastva-vecinski nije, nije ZA VOJVODINU
P.S Nemam dodirne tacke po nacionalnoj osnovi sa SVM,kao ni rodbinske
Šone Odžaci
srna
Alibaba
@TT
Mile kontraš
Mene sve ovo podseća na novu jogurt revoluciju, a vi podržavajte seljake. Ja neću. Toliku dozu bahatosti i iživljavanja ne bih ni od koga prihvatio.
Daca
TT
TP
Cooler
Izlepise plakate j**'* im pas mamu,
Placam porez na vazdih i na hranu,
A hasam parizer, jogurt i salamu.
Kupujem domace iz uvoza na rafu,
Jebes kukuruz pravicemo kafu.
Osam i po iljada dobio sam platu,
Dosta za cigare grisine i jafu.
Skupstina smrdi, zagadjuje Savu,
De se uliva u Dunav, pa se oseca u kraju.
Audi su crni, tek po neki teget,
Ministri u jugu ne vole mercedes,
Poslanici s ficama crkavaju od bede,
A predsednik nema fotelju da sedne.
(by Ajs Nigrutin)
Blokator
Razumem problem, i mislim da je apsolutno realan, ali ovo nije način za rešenje.
A81
http://img405.imageshack.us/img405/1368/bp92.jpg
pustinja
U potpunosti podrzavam blokadu, ako vec nezelimo da se pridruzimo.
Svi mi imamo problema zbog blokada pa sta ceo zivot ja patim zbog politike beograda.
Ljudi su na posao isli isto tako LETNJIM PUTEVIMA...
Verovatno ste Vi neki od pokolenja ucesnika RUSENJE AUTONOMIJE ili cak AKTER tih demonstracija
nekada se peske i busom-koji je polacao SM od NASIH PARA rusili Vojvodinu, a sada Vam smeta BLOKADA
Paor Beogradski
pogodio si ko prstom u pekmez
ns vojvodina
inace svugde u EU paorsko-farmerski zivot je sasma OK i ne samo to, nego je to postovani GOSPODIN kao i svi koji DRZAVI PLACAJU POREZ
Jas
Do Beograda može raznim putevima, barem traktor može proći seoskim drumom. Što se mene tiče, možete i zgradu vlade da popalite, nećete pogrešiti, ali sa ovim blokirnajem puteva, dojadiste.
aaaaa
Cooler
Treba da se radi nesto sto je na stetu beogradu, ali tiho u tajnosti.
Inzenjer
Piplfoks
ivan
vladans
MM
Veceras cu obici poljoprivrednike koji strajkuju po Novom Sadu i podeliti 100+ sendvica i isto toliko flasa vode. Mali gest, ali eto, imam potrebu da nekako pomognem u zelji da istraju u svemu ovome.
Uradi i ti nesto, bilo sta, samo nemoj da ostanu jedino reci napisane na nekoj internet stranici! :)
Lala
- B.Palaka je prohodan na svakih sat vremena.
Dobro dodje informacija, ko ide u tom pravcu... Posto mediji nista neobjavljuju.
Ko ne veruje da je paorski zivot kazna od Boga neka se malo prihvati motike.
paor
Zahtevati:
dozivotnu zabranu bavljenja politikom za SVE politicare koji su bili na nekom rukovodecem polozaju od 1945 do 2011!
posle toga raspisati izbore za ustavotvornu skupstinu
da se resimo bande lopovske jednom za svagda!
vladans
Inzenjer
2. ko ce nama, koji putuju preko njiva, platiti ostetu sto svaki dan izgubimo sat vremena i sto dodatno habamo svoja vozila? koliko stete nanosimo onim zemljoradnicima pored cijih zemljista smo primorani da vozimo?
3. kakva je ovo drzava kad policija (organ koji je zaduzen sa odrzavanje reda) ne ume da pomeri blokade?
4. da li pravljenje blokade na putevima krsi neki zakon, i ako krsi, shto se ne kazne oni koji su krivi?
Lala
Samo napred!!!!
Lehel
Sad treba cela Srbija da stane jer su njih pokrali, a kao da su jedini. eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj"
Eeeeeejjj tebi! Pa nisu ti paori krivi već ova U*RANA DRŽAVA!!! I zbog političara stoji cela država već 20 i kusur godina!!!
Studenti ne mogu na ispit, a ovi ljudi ne mogu da žive jer ih država zahebava na svaki mogući način!
tnt
(a ovi mentoli koji lupetaju da je organizacija 1389 ispred svega ovoga bolje nek cute. Pa zar oni odjednom podrzavaju autonomiju vojvodine pa kao pujdaju seljake da se bune?! vece gluposti dugo nisam cuo)
Vekovni Vojvodjan
predlog
semtex
Vojvodjan
borislav
djubre jedno hohstaplersko
vladazr
"Ej Beogradjani moji, Beogradjani... Dakle vise nisu poljoprivrednici, seljaci ili paori vec kako vi u Blicu kazete "traktoristi"... Lepo... I sta kazete? Ana Nikolic dosla gola u sud? Senzacionalna vest... Trebalo bi na novine iz Beograda u Vojvodini uvesti taksu na stranu stampu. Ionako vas nista iz Vojvodine ne interesuje."
Studenti ne mogu da putuju ni kuci, a ni na ispite ako studiraju u drugom gradu.
Sad treba cela Srbija da stane jer su njih pokrali, a kao da su jedini. eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj
Vojvadjanin
seka
seka
Vladimir
Lala1
Ja licno smatram da su u ovom slucaju poljoprivrednici apsolutno u pravu i oni treba da traze i zahtevaju ono sto im pripada. Postoji vise nacina da oni iskazu svoje nezadovoljstvo, ali blokada mostova i puteva nije pravo resenje problema.
Problemi ovakve vrste se moraju resavati u nadleznim drzavnim institucijama, pa je prema tome najbolje pokrenuti raspravu u parlamentu APV i RS.
HOCEMO LI MI
!
NI ZRNA ŽITA OKUPATORU!
Vi partijski vojnici koji pljujete po paorima ne trudite se. Suviše ste plitki pa kao takvi momentalno provaljeni.
Ja
Novosadjan
Dr miel
@ micko
paor
Miki
Stavljaju problem u pozadinu i ističu nacionaliste.
@ Miroslav
Nezavisni Vojvodjanin
Zvrk
Mandrak
Gaga
Mile kontraš
Ko nije bio na nekoj od blokada, može samo da nastavi da živi u uverenju kako je ovo što paori rade, zapravo za neku vojvođansku stvar.
Samo vi sanjajte i udarajte minuse.
lala
Kačite sve na Facebook, i ostale globalne mreže, neka vidi svet, genijalnost novog ministra koji je sve ovo najavio pre samo dve nedelje kao pomoć poljoprivredi!!!!!
jelena
sa decom
da ne misle deca ko neki da hrana raste u prodavnici
roditelj
jelena
tnt
Ne filozofirajmo previse vec izadjimo i ponudimo ih hranom i picem. Ako ne istraju svi smo ugasili. Glad ljudi, glad nas ceka, prava pravcata srednjevekovna.
Pokazimo solidarnost sa seljacima!
Sad je vreme!
Ovo nije organizovala nikakva stranka, ovo su ljudi koji su prevareni, a koji prave lebac za sve!
Milana
nik
Begečka nana
VELIKA PODRŠKA NAŠIM PAORIMA, pa ne mogu svi da gaje maline za izvoz na 2-3ha, neko mora i da hrani ovaj narod. Ali, to novi ministar šapčanin nije učio na ubrzanom kursu za ministra poljoprivrede. Svih ovih 20 i više godina čuvan je socijalni mir u zemlji preko leđa seljaka, dok sve nije uništeno, i uvek su oni bili krivi: što nema mleka, mesa, skup hleb, nestašice ulja..... mogla bih da nabrajam do sutra. Pa zar su oni krivi što Imlek ima monopol, što im džava i tajkuni otkupljuju žito po bagatelnim cenama, a onda isto to žito prodaju kao zlato.... i tako možemo nabrajati u nedogled. Sada sve to vidimo na svojoj koži, kad skoro celu platu dajemo na hranu, a sa ovakvom agrarnom politikom države, bolje nam neće ni biti. Dosta više, i podržimo ih svi, od njih zavisi život nas i naše dece.
Milana-paorski talac
TT
VOJVODINA!
lg
Dejan
Drzava je ovo promenila pre nekoliko godina, pravdajuci to zloupotrebama. Sada poljoprivrednik kupi sve sto mu treba a drzava mu na osnovu racuna vrati delic poreza koji je platio. Problem je sto je seljak sve platio a drzava je seljakovo potrosila i sada nece da vrati obecani deo.
Veleposednici tipa Miskovic nemaju ovakvih problema jer imaju preduzeca i redovnim postupkom izvrse povracaj PDV-a.
Cilj vlada je da unisti deo poljoprivrednika koji su i u vreme krize poslovali pozitivno.
Vlast se i te kako osvaja u Vojvodini :
Milošević 1989
Tadić 2004
......ć 2011
zvrk
Treba da napravite potpunu blokadu kako u Novom Sadu ,tako i u Beogradu !
Ova zemlja treba da se digne na noge ,
zar ne vidite kako nas iskoriscavaju !
Vi sto vam je dosta bedna korica hleba koju dobijate da prezivite dan ...
NEK VAS JE SRAMOTA!!!
LJUDI SE BORE ZA SEBE ,A VI JOS LAJETE I NEGODUJETE ...TESKO VAM DA PUTUJETE !
JA SVAKI DAN PRELAZIM DUGIN MOST PA MI NIJE TESKO DA IDEM PESKE ....
SAMO NAPRED STETA JE STO NEMA JOS NORMALNIH LJUDI U OVOM GRADU KOJI CE DA VAS PODRZE ,MAKAR POSLE RUCKA KAD ODMORE SVOJE DUPE ,DA IZADU I DAJU VAM PODRSKU !
ALI NEKA, NEKA JEDU SVOE BAJATO PARCE HLEBA ,
VIDECE DOKLE CE TAKO STICI !
Нађа
Свако добро желим,
Нађа
kanda
samo kratke vesti
njih se ovo ni ne dotice
cekaju da potpisu SPP kojim stranci imaju pravo kupovine zemlje u medjuvremenu ce pravi ratari i stocari biti u groznim kreditima i dace sve samo da se okanu kredita i odosmo mi na dobos
e tu je trik
zato ih ne pustaju juzno
da ljudi ne saznaju o cemu se radi
prenose se budalastine njima je zatrpana gazela briga ih za nas severnije
micko
Nena
semtex
neko iz mase
ns vojvodina
trazimo od VOJVODJANSKE vlasti da se izbori Vojvodina za samostalnost, da mi sa SVOJIM raspolazemo
onda ce se videti kako ce Vojvodina za 2 do 3 godine izgledati kao Holandija u svakom pogledu
samo pod JEDNIM uslovom bez delegata iz BGD stranaka a cija je stranacka centrala u BGD i sa korekciom rukovodstva LSV
Canak i njegovo rukovodstvo je vise nego zatailo, jer se TIHO CUTKE PRIKLJUCILO BG stranackim razmisljanima a to DOKAZUJU svojim NE/DELIMA
niti ovi novi Reformisti nam ne trebaju kao ni stari
Nena - opet
Sve mi se cini da postoji limit objavljivanja komentara po ovom vrucem pitanju,sigurno znam da je bilo vise od 88 komentara za podrsku
ns
PODIGNUTA KASIKA BAGERA
NE TREBA RUSITI RUSITI BANOVINU NITI BILO STQ DRUGO U VOJVODINI, niti na tj nacin pretiti, ove fotke odlaze u ostali deo EU, pokazimo da nimo kao u BGD
dosta je vec osiromasena i runirana od strane BGD
BANOVNA je dragi PAORI NASA VOJVODJANSKA
nemojmo biti kao oni u BGD
treba na za posle nasa BANOVINA
DOSTA ZAMAJAVANJA!
Miroslav
Na naplatnoj rampi smo platili 330 dinara putarine za 300m asfalta i 200m tucanika.
Seljake podrzavam u potpunosti ali ono sto mi smeta je da ni jedan medij nije jutros objavio tu informaciju. Beogradski mediji blokadu nisu ni spominjali.
Svaka cast ljudima sa 021 na izvestavanju.
Nena
Ko to tamo peva
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H